Известие

Collapse
No announcement yet.

АР 159 2.4 JTDm Q4 TI или BMW 325,330xd M-paket

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Той още от пускането на темата си беше решил, според мен

    Нака, дали си говорил на живо по този въпрос с някой собственик на 330xd, както си приказваш с Ванката?
    Отиди и покарай някое такова, а после си поприказвайте. Гарантирам ти, че може да смениш няколко мнения и настроения
    sigpic

    Comment


    • #47
      Ако ще е БМВ поне погледни 5-цата от същата година. Доста по-приятна визия има поне според мен. Иначе да, технологично БМВ е по-добрия избор, но ние - лудите бихме взели Алфата. )))
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #48
        Ако се доверим на Адам Смит и принципа за невидимата ръка на пазара, то стигаме до извода, че БМВ е печелившият избор, а Алфата е за .........ка.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
          Ако се доверим на Адам Смит и принципа за невидимата ръка на пазара, то стигаме до извода, че БМВ е печелившият избор, а Алфата е за .........ка.
          Не е ясно, обаче, кое на Алфата е за боклука...дали маркетинга, дали производството, дали нещо друго...
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #50
            Като изключим дизайна, май всичко друго. Не го казвам със злоба, но е точно така. Алфа Ромео не може да се пребори с пазара и това е защото предлагат не достатъчно конкурентен продукт, всички други приказки за душа и ламарини са си чиста проба реклама- капан за състоятелни наивници.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #51
              Да вземем цените на оригинални части от официален вносител.
              Най-честите въпроси и проблеми са свързани с окачването.
              Та накратко:
              1. Предно окачване
              1.1 Алфа
              - Горен носач = 318лв
              - Долен носач = 670лв (само тампона = 218лв)
              - Преден амортисьор = 366лв
              - Биалетка = 76лв
              - Стабилизираща щанга = 328лв
              Обща смяна на предното окачване = 3188 лв
              1.2 БМВ
              - Преден носач = 236лв
              - Заден носач = 236лв
              - Шарнир за заден носач = 75лв
              - Тампон за заден носач = 70лв
              - Преден амортисьор = 512лв
              - Биалетка = 65лв
              - Стаб. щанга (тампон) = 25
              Обща смяна на предно окачване = 2438лв

              Сами може да видим каква е раликата, въпреки доста по-скъпите амортисьори. Въпреки, че рядко се пипа нещо по предното окачване на БМВ-то преди 100-150к километра. Отгоре на всичко задния носач се сменят само тампона и шарнира, които са отделни. Демек трябва да смачкаш самия носач при катастрофа, за да дадеш въпросните 470лв за нова основа.
              Та къде е по-скъпата поддръжка на БМВ-то?

              2. Отиваме отзад:
              2.1 Алфа
              - Заден мост (не може да купиш отделно тампоните) = 1920лв
              - Горна щанга = 154лв
              - Стаб. щанга = 278лв
              - Биалетка = 66лв
              - Заден носач = 614лв
              - Амортисьор = 320лв
              - Шенкел (пак не може да си купиш вградените тампони) = 478лв
              Обща цена за цялостна смяна на задното окачване = 5462лв

              2.2 БМВ
              - Предни тампони мост = 150лв
              - Задни тампони мост = 150лв
              - Предни средни тампони = 52лв
              - Предни междинни тампони = 52лв
              - Задни втулки = 72лв
              - Тампон диф. = 75лв
              - Предна горна щанга = 99лв
              - Задна средна щанга = 280лв
              - Горна задна щанга = 112лв
              - Шарнир носач = 39лв
              - Тампон шенкел = 26лв
              - Амортисьор = 308лв
              - Биалетка = 54лв
              - Тампони задна стаб. щанга = 40лв
              Обща сума = 2427лв

              Алфа - Общо по точка 1 + 2 = 8650лв за 100% смяна на цялото окачване.
              БМВ - Общо по точка 1 + 2 = 4865лв за 100% смяна на цялото окачване.

              Пропуснал съм разни болтове, гайки и да речем тампони на амортисьори, където като оригинални части на БМВ-то са по-евтини, но в обща сметка това са числата.

              И да повторя, че цените са по каталог за оригинални авточасти на официален вносител за България, не за афтермаркет такива !!!
              Реално за БМВ има в пъти по-голям избор за афтермаркет такива.
              Също така не засягаме всякаквите рециклажи, които може да се напаснат за без пари.

              Ако някой твърди, че БМВ-то е по-скъпо за поддръжка нека се обоснове с точните цифри.

              п.п. От личен опит да кажа, че смяната на ремъците и ролките на БМВ-то с 3 литровия дизел (2 ремъка, 2 паразитни ролки и 2 обтяжни ролки) цената на частите е точно 470лв. Това са най-добрите части на пазара като две от ролките са оригинални на БМВ.

              Моля, някой с опит да спомене пак колко пари му струват всички ремъци и ролки при 2.4-ката.
              Last edited by BO; d.m.y г., 00:52.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                Като изключим дизайна, май всичко друго. Не го казвам със злоба, но е точно така. Алфа Ромео не може да се пребори с пазара и това е защото предлагат не достатъчно конкурентен продукт, всички други приказки за душа и ламарини са си чиста проба реклама- капан за състоятелни наивници.
                Да де, ама баш със злоба го казваш - като си сложил газ на колата си и си я съсипал, излиза, че гроздето било кисело и горчиво и люспите засядат на гъза и сега раздаваш квалификации за собствено успокоение. Защото от споделените мнения на хората, които имат опит и с двете коли май излиза, че Алфата е по-удобната и по-приятната за каране кола с достатъчно мощност, за да ти върши работа в ежедневието и да ти доставя удоволствие на пътя, а на БМВ - то му плащаш само емблемата и ставаш като Компира и Репата с "баварецо".
                Съжалявам,
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #53
                  Стига с тия клишета...Тва, че Компира и Репата са решили да носят черен костюм с лъскави, черни обувки, значи ли че за това аз трябва да се нося навсякъде с кецове и дънки, за да не ме асоцират с тях ?
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #54
                    Аз избирам 335d с М-пакет отсекъде, и неискам да искам да чувам за 159, амааааа няма пара. Ще си караме Алфите и по сбирките ще се самонавиваме, колко големи гяволи сме шепата народ и как масата са балъци и карат ужасни отвсякъде и освен това супер скъпи и непрактични БМВ та.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Да вземем цените на оригинални части от официален вносител.
                      Най-честите въпроси и проблеми са свързани с окачването.
                      Та накратко:
                      1. Предно окачване
                      1.1 Алфа
                      - Горен носач = 318лв
                      - Долен носач = 670лв (само тампона = 218лв)
                      - Преден амортисьор = 366лв
                      - Биалетка = 76лв
                      - Стабилизираща щанга = 328лв
                      Обща смяна на предното окачване = 3188 лв
                      1.2 БМВ
                      - Преден носач = 236лв
                      - Заден носач = 236лв
                      - Шарнир за заден носач = 75лв
                      - Тампон за заден носач = 70лв
                      - Преден амортисьор = 512лв
                      - Биалетка = 65лв
                      - Стаб. щанга (тампон) = 25
                      Обща смяна на предно окачване = 2438лв

                      Сами може да видим каква е раликата, въпреки доста по-скъпите амортисьори. Въпреки, че рядко се пипа нещо по предното окачване на БМВ-то преди 100-150к километра. Отгоре на всичко задния носач се сменят само тампона и шарнира, които са отделни. Демек трябва да смачкаш самия носач при катастрофа, за да дадеш въпросните 470лв за нова основа.
                      Та къде е по-скъпата поддръжка на БМВ-то?

                      2. Отиваме отзад:
                      2.1 Алфа
                      - Заден мост (не може да купиш отделно тампоните) = 1920лв
                      - Горна щанга = 154лв
                      - Стаб. щанга = 278лв
                      - Биалетка = 66лв
                      - Заден носач = 614лв
                      - Амортисьор = 320лв
                      - Шенкел (пак не може да си купиш вградените тампони) = 478лв
                      Обща цена за цялостна смяна на задното окачване = 5462лв

                      2.2 БМВ
                      - Предни тампони мост = 150лв
                      - Задни тампони мост = 150лв
                      - Предни средни тампони = 52лв
                      - Предни междинни тампони = 52лв
                      - Задни втулки = 72лв
                      - Тампон диф. = 75лв
                      - Предна горна щанга = 99лв
                      - Задна средна щанга = 280лв
                      - Горна задна щанга = 112лв
                      - Шарнир носач = 39лв
                      - Тампон шенкел = 26лв
                      - Амортисьор = 308лв
                      - Биалетка = 54лв
                      - Тампони задна стаб. щанга = 40лв
                      Обща сума = 2427лв

                      Алфа - Общо по точка 1 + 2 = 8650лв за 100% смяна на цялото окачване.
                      БМВ - Общо по точка 1 + 2 = 4865лв за 100% смяна на цялото окачване.

                      Пропуснал съм разни болтове, гайки и да речем тампони на амортисьори, където като оригинални части на БМВ-то са по-евтини, но в обща сметка това са числата.

                      И да повторя, че цените са по каталог за оригинални авточасти на официален вносител за България, не за афтермаркет такива !!!
                      Реално за БМВ има в пъти по-голям избор за афтермаркет такива.
                      Също така не засягаме всякаквите рециклажи, които може да се напаснат за без пари.

                      Ако някой твърди, че БМВ-то е по-скъпо за поддръжка нека се обоснове с точните цифри.

                      п.п. От личен опит да кажа, че смяната на ремъците и ролките на БМВ-то с 3 литровия дизел (2 ремъка, 2 паразитни ролки и 2 обтяжни ролки) цената на частите е точно 470лв. Това са най-добрите части на пазара като две от ролките са оригинални на БМВ.

                      Моля, някой с опит да спомене пак колко пари му струват всички ремъци и ролки при 2.4-ката.
                      EEeEeййййй Бобка кви се тея цени бе брат,ти у ред ли си...............

                      Горен носач 160 лв. ТРВ
                      Долен носач 400 лв. ТРВ/Фиорела
                      Тампоните на задния мост,СЕ ПРОДАВАТ ОТДЕЛНО.......
                      Преден амортесьор 140 лв.
                      Биалетка 32 лв.
                      Тампони стаб щанга 30 лв.комплекта.........


                      Боби моля те отде ги извади тези цени,сигурно за Алфа си ги извадил от Аутоиталия а за БМВ автърмаркет........................

                      Отново вадиш глупоста на Аутоиталя на светло,ти ако притежаваш 159,ще си пазаруваш ли от тях части,или автърмаркет,моля те тези цени за смешни.............................

                      П.С.Бобка,аз за почти 3 год. каране на 159 съм сменил 2 горни носача,1 задна биалетка,1 заден лагер главина/купих колата с виещ лагер,но се оказа че е имала удар в моста,имаше и крива джанта/
                      Last edited by Mury; d.m.y г., 12:30.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #56
                        Тоя дето ще си купи кола за 15 - 20 хилки не са му проблем 2 лева, така че да не ставаме смешни. И двете коли са супер, така че всяко плюене е плод на промит мозък независимо дали плюе по змията или по сините квадрати Та не спорете кой е по-промит всичките сте много зле БМВ-та съм карал много и са супер, Алфата пък е Дарт Вейдър на пътя, т.е. красота, кой кво му е на сърце и на джоб ..
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Да де, ама баш със злоба го казваш - като си сложил газ на колата си и си я съсипал, излиза, че гроздето било кисело и горчиво и люспите засядат на гъза и сега раздаваш квалификации за собствено успокоение. Защото от споделените мнения на хората, които имат опит и с двете коли май излиза, че Алфата е по-удобната и по-приятната за каране кола с достатъчно мощност, за да ти върши работа в ежедневието и да ти доставя удоволствие на пътя, а на БМВ - то му плащаш само емблемата и ставаш като Компира и Репата с "баварецо".
                          Съжалявам,
                          Хехее прав е човека Алфата е "лице пиче продава" По тази схема се заиграх с 3бр.
                          Алфи С ръка на сърцето мога да кажа че от как смених марката спрях да се занимавам с глупости и сервизи 159 на вид ме кефи но няма да я купя никога Карал съм 330хд 2004год с ръчни скорости,малко ми е тясна на мен и в случая бих избрал 530хд от 2006год.Често карам такава и върви зверски,само дето вози твърдо и друса повече от Мерцедес Е.
                          Volvo S80 D5 awd 2010г.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от santo_traficante Покажи съобщение
                            Хехее прав е човека Алфата е "лице пиче продава" По тази схема се заиграх с 3бр.
                            Алфи С ръка на сърцето мога да кажа че от как смених марката спрях да се занимавам с глупости и сервизи 159 на вид ме кефи но няма да я купя никога Карал съм 330хд 2004год с ръчни скорости,малко ми е тясна на мен и в случая бих избрал 530хд от 2006год.Често карам такава и върви зверски,само дето вози твърдо и друса повече от Мерцедес Е.
                            Ta ти си избрал краля на немците,не ти требе БМВ..........

                            П.С.Кой каквото иска да си говори,аз след почти 3 год.каране на 159,съм все така щастлив с нея,от момента в който я видях,и както казват хората,всеки пък като вървя към нея,се хиля като идиот.................В монета ако трябва да я сменя за немска кола,бих избрал само и единствено Инсиния,иначе нещо талянско-например Делта,Браво,Крома..................
                            Last edited by Mury; d.m.y г., 12:32.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #59
                              Колега, ще се затрудниш с намирането на много добра АР 159 2.4 JTDm Q4 TI за около 20к.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD `98 ex

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Да де, ама баш със злоба го казваш - като си сложил газ на колата си и си я съсипал, излиза, че гроздето било кисело и горчиво и люспите засядат на гъза и сега раздаваш квалификации за собствено успокоение. Защото от споделените мнения на хората, които имат опит и с двете коли май излиза, че Алфата е по-удобната и по-приятната за каране кола с достатъчно мощност, за да ти върши работа в ежедневието и да ти доставя удоволствие на пътя, а на БМВ - то му плащаш само емблемата и ставаш като Компира и Репата с "баварецо".
                                Съжалявам,
                                Ти пък по злобарски пост не можа ли да сътвориш? Единственото нещо което твърдя е, че пазарният дял на БМВ (не само) е в пъти по-голям от този на Алфа и това не се дължи на някакви тайни заговори и конспирации, а на ред други фактори, който липсват при Фиат. А това за ГИ и как съм си скапал мега надеждната кола изобщо няма да го коментирам, несериозно е.
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X